søndag 8. februar 2009

Morsdag, ny jakke og ny tann

Morsdag er et herlig påfunn! Jeg ble vekket med kake på senga, og selv om det betydde at vi måtte støvsuge hele senga etter at Lillelykke hadde spist kake, var det kjempekoselig. Ble rent rørt, jeg..

Denne flotte orkidéen fikk jeg av Lillelykke :)

Ble litt uklart dette bildet

Lørdag hadde vi jo den store rydde- og vaskedagen, og da vi ryddet i Lillelykke sitt klesskap fant jeg denne jakken som Lillelykke fikk ganske like etter at hun var født. Den er fortsatt litt stor, men jeg syns bare den ble ekstra sjarmerende da!

Likte virkelig denne jakken, altså! Så jeg tror jammen Lillelykke skal få begynne å bruke den allerede nå :)

Og sannelig har ikke Lillelykke fått en ny tann! Og enda ei er på vei. Se bare her:


Gratulerer med morsdagen, alle mødre der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar