onsdag 4. mars 2009

Bon appetit

Bilde: Furniture From Home
Snacks er så mye. Det første jeg tenker på er potetchips. Helst av typen paprika fra Maarud. Jeg bare elsker det. Hadde det bare vært like sunt som det er godt. Da er det bedre med grønnsaksstenger med dip. Selv som det ikke på langt nær er like godt. Men litt godt er det jo, og så er det jo så myyye sunnere.

Jeg spiser nå likevel potetgull oftere enn grønnsaksstenger med dip. Skal det være så skal det være..

Bilde: Furniture.com

God mat kan også være snacks. For eksempel biff. Eller lasagne. Eller noe fancy som Lykkemannen har laget (selv om det ikke skjer så alt for ofte).

Bilde: Furniture.com

Flotte møbler er også snacks. Sånn som disse spisestuene for eksempel. Ikke er det usunt heller, annet enn for lommeboka kanskje. Men heldigvis er bilder og drømmer gratis. Og jeg er faktisk forholdsvis fornøyd med spisestuen jeg har.


Bon appetit!

1 kommentar:

  1. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Spisestuebilder for en hver smak. Klem Siv

    SvarSlett